Lejárt a biztonsági időkorlát.
Ha az oldal űrlapot is tartalmaz, annak mentése csak érvényes bejelentkezéssel lehetséges.
A bejelentkezés érvényességének meghosszabbításához kérjük lépjen be!
Felhasználó név:
Jelszó:
 
OP Centrum Regiszter
Az OP Centrumok számának és személyzetének növekedése egyre nehezebbé, hovatovább lehetetlenné tette az adatgyűjtés és nyilvántartás hagyományos - kézi vezetésű - módszerét, ezért az OOK vezetősége úgy határozott, hogy ebben a vonatkozásban is áttér az elektronikus adatszolgáltatásra, illetve nyilvántartásra.
Az OP Centrumok személyzetének tag-, valamint a felszereltségi adatok nyilvántartását, adatok karbantartását továbbra is az Országos Osteoporosis Központ (OOK) végzi, együttműködve a MOOT-tal.

Az áttérés egyszeri alkalommal minden OP Centrumnak némi munkát jelent, amely nem több, mint amit eddig is évente el kellett (kellett volna) végezni az adatok karbantartásához. A legfontosabb újdonság, hogy nem kell semmilyen dokumentumot letölteni, kinyomtatni, postázni, vagy e-mailezni! Minden szükséges adatot elektronikus űrlapokon kell megadnia. Az adatok ezután elektronikus úton jutnak el az illetékes regionális OP Centrum vezetőhöz, majd pedig a központi OOK-MOOT koordinátorhoz.


Az OP Centrum akkreditáció lépései:

Mind a Centrum vezetőjének, mind a centrumban dolgozó munkatársaknak szükséges a rendszerben az adataikat frissíteni.

Fontos kulcsinformációk a rendszer használatához:
  1. Az OP Centrum Regiszter nyilvántartja az OP centrumban dolgozók pecsétjog státuszát is.
    Kérjük ellenőrizzék le, hogy nincs-e ellentmondás a nyilvántartás, illetve az Önök által tudott pecsétjog-státusz között (van? / nincs?)

  2. A rendszer az űrlapokon megadott irányítószámokat is felhasználja a párosításhoz (OP Centrum - OP Centrumban dolgozó munkatársak)

  3. Az OP Centrum adatok nyilvántartása a MOOT Társasági tagnyilvántartáson alapul, azt egészíti ki. Azaz sok tagunk egyszerűen csak végig kell kattintgassa az OP Centrum regiszterben az adatlapját, és legfeljebb egy-két újabb adatot kell megadnia.

  4. A jövőben előfordulhat, hogy egy-egy újabb rovat kerül kialakításra a nyilvántartásban, amiről a rendszeres elektronikus hírlevelekben tájékoztatást adunk majd.
Munkatársak teendői:
- munkakörnek megfelelő, személyes adatlap kitöltése és véglegesítése.

OP Centrum vezető teendője:
- személyes adatlap kitöltése,
- OP centrum-ra vonatkozó adatok megadása és véglegesítése.



Amennyiben az OP Centrum regiszter használatával kapcsolatban bármilyen kérdése, problémája merülne fel, kérjük írjon a
support@osteoporosis.hu
címre!

A rendszer használatának elkezdéséhez,
vagy az adatbevitel folytatásához kattintson a logóra:


Kérem várjon...
Kongresszusok listája
  • H
  • K
  • Sze
  • Cs
  • P
  • Szo
  • V
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30