A legfontosabb újdonság, hogy nem kell semmilyen dokumentumot letölteni, kinyomtatni, postázni, vagy e-mailezni!
Minden szükséges adatot elektronikus űrlapokon kell megadnia. Az adatok ezután elektronikus úton jutnak el az illetékes regionális OP Centrum vezetőhöz, majd pedig a központi OOK-MOOT koordinátorhoz.
Az OP Centrum akkreditáció lépései:
Mind a Centrum vezetőjének, mind a centrumban dolgozó munkatársaknak szükséges a rendszerben az adataikat frissíteni.
Fontos kulcsinformációk a rendszer használatához:
- Az OP Centrum Regiszter nyilvántartja az OP centrumban dolgozók
pecsétjog státuszát is.
Kérjük ellenőrizzék le, hogy nincs-e ellentmondás a nyilvántartás, illetve az Önök által tudott pecsétjog-státusz között (van? / nincs?)
- A rendszer az űrlapokon megadott
irányítószámokat is felhasználja a párosításhoz (OP Centrum - OP Centrumban dolgozó munkatársak)
- Az OP Centrum adatok nyilvántartása a
MOOT Társasági tagnyilvántartáson alapul, azt egészíti ki. Azaz sok tagunk egyszerűen csak végig kell kattintgassa az OP Centrum regiszterben az adatlapját, és legfeljebb egy-két újabb adatot kell megadnia.
- A jövőben előfordulhat, hogy
egy-egy újabb rovat kerül kialakításra a nyilvántartásban, amiről a rendszeres elektronikus hírlevelekben tájékoztatást adunk majd.
Munkatársak teendői:
- munkakörnek megfelelő, személyes adatlap kitöltése és véglegesítése.
OP Centrum vezető teendője:
- személyes adatlap kitöltése,
- OP centrum-ra vonatkozó adatok megadása és véglegesítése.
Amennyiben az OP Centrum regiszter használatával kapcsolatban bármilyen
kérdése, problémája merülne fel, kérjük írjon a
support@osteoporosis.hu címre!A rendszer használatának elkezdéséhez vagy az adatbevitel folytatásához kattintson a logóra: